Zamknij

PKP szykuje rewolucję. Tym razem chodzi o bilety

17:44, 09.03.2023 .
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Daniel Wiśniewski / ddtorun.pl Zdjęcie ilustracyjne. Fot. Daniel Wiśniewski / ddtorun.pl

Bilety PKP niebawem będzie można kupić w sklepach spożywczych, kioskach lub hotelach? Spółka chce rozszerzać usługi i stawia na rozwój sprzedaży w trybie agencyjnym.

Celem spółki, jak informuje w komunikacie, jest szeroka sieć sprzedaży.

- Bilety PKP Intercity wkrótce pojawią się w punktach stacjonarnych. Nowy model sprzedaży skierowany jest do wszystkich firm, które są zainteresowane sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów PKP Intercity - napisano. 

Dlaczego spółka chce to zrobić? 

- Rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju PKP Intercity. Rozwój projektu nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp - czytamy w komunikacie. 

Nowy model sprzedaży agencyjnej skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe. 

- Bardzo duża popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najłatwiejszy dla podróżnych. Poprzez rozwój nowego modelu sprzedaży agencyjnej otwieramy się na współpracę z następnymi partnerami, szukając w ten sposób kolejnych sposobów dotarcia do klientów. Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

Ponadto spółka zwraca uwagę, że coraz więcej podróżnych kupuje bilety przez kanały zdalne, dlatego chce również usprawnić i uprościć ten proces obsługi. Spółka chce wprowadzenia kolejnych rozwiązań cyfrowych. 

- Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub stronie internetowej. W ostatnich miesiącach PKP Intercity udostępniło podróżnym nową aplikację, która zastąpiła dotychczasową znaną pod nazwą IC Mobile Navigator - napisano. 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%