Zamknij

Stażysta w służbie przygotowawczej

Nr oferty: StPr/24/0681Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: PCK 10, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu kierownictwa komendy, obsługa administracyjna sekcji, obsługa elektronicznego programu obiegu dokumentów, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z sewkcją organizacyjno-kadrową, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta, sporządzanie materiałów analitycznych, informacji i danych kadrowyc, prowadzenie spraw osobowych pracowników, emerytów oraz rencistów, udział w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym, podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 650 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania dodatkowe
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie, administracja (kadry-płace)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe - 12 miesięcy w służbie cywilnej lub na stanowisku pomocniczym lub stanowisku obsługi w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel, word), obługa programów Płatnik, enova365, SECS, EZD, znajmość podstawowych przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: PCK 10, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
      Osoba do kontaktu: Ewelina Piskoń
      Numer telefonu: 47 851 81 40
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: brak danych
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon
      Praca opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczna z dziećmi w wieku przedszkolnym.
      StPr/24/0691
      data rozpoczęcia pracy od 11.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      prowadzenie sekretariatu kierownictwa komendy, obsługa administracyjna sekcji, obsługa elektronicznego programu obiegu dokumentów, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z sewkcją organizacyjno-kadrową, organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta, sporządzanie materiałów analitycznych, informacji i danych kadrowyc, prowadzenie spraw osobowych pracowników, emerytów oraz rencistów, udział w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym, podnoszenie kwalifikacji zawodowych
      StPr/24/0681
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 650 PLN

      Praca z dzieckiem niepełnosprawnym ruchowo. Zadania zgodnie z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o kształceniu specjalnym.
      StPr/24/0678
      data rozpoczęcia pracy od 28.11.2024
      wynagrodzenie od od 490,8 do 591 PLN

      Praca z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie. Zadania zgodnie z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o ksztrałceniu specjalnym.
      StPr/24/0677
      data rozpoczęcia pracy od 28.11.2024
      wynagrodzenie od od 245,4 do 295,75 PLN

      Pomoc przy produkcji prefabrykatów.
      StPr/24/0676
      data rozpoczęcia pracy od 26.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - praca gospodarcza - zamiatanie hali produkcji - zamiatanie terenów zewnętrznych - zamiatanie liści, odpadów - wywóz odpadów - obsługa prasokontenera
      StPr/24/0672
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - praca gospodarcza - zamiatanie hali produkcji - zamiatanie terenów zewnętrznych - zamiatanie liści, odpadów - wywóz odpadów - obsługa prasokontenera
      StPr/24/0671
      data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Pośrednik pracy - umowa na zastępstwo. - Zakres wykonywanych zadań: Pozyskiwanie pracodawców / miejsc pracy dla młodzieży; monitoring realizacji zawodowego uczestników OHP u pracodawców; sporządzanie sprawozdań; diagnozowanie potrzeb młodzieży w zakresie pośrednictwa pracy (uczestnicy i absolwenci OHP, młodzież lokalna); indywidualne i grupowe spotkania konsultacyjno- informacyjne dotyczące rynku pracy; organizacja targów pracy , giełd pracy , kiermaszów ofert i innych przedsięwzięć popularyzujących pośrednictwo pracy dla młodzieży; prowadzenie pośrednictwa pracy dla młodzieży; współpraca z innymi pracownikami OHP (doradcy zawodowi, specjalista ds. rozwoju zawodowego, specjalista ds. programów, wychowawcy OSiW OHP); udział w pracach zespołów wsparcia uczestników OHP. - Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery w Lublińcu, Plac Konrada Miarki 8 , 42-700 Lubliniec. - Godziny pracy 7.45-15.45.
      StPr/24/2879
      data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji. Informowanie przełożonych o oczekujących interesantach oraz przeprowadzanych rozmowach w czasie ich nieobecności. Łączenie rozmów telefonicznych oraz sporządzanie wykazu rozmów prywatnych. Obsługa faksu. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do przedsiębiorstwa Rozliczanie rozmów telefonicznych. Prowadzenie ewidencji korespondencji wysyłanej z przedsiębiorstwa. Zakup znaczków, adresowanie kopert, wysyłanie listów zwykłych i poleconych. Prowadzenie rejestru faktur wpływających do przedsiębiorstwa.
      StPr/24/0660
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      1. Wykonywanie wszystkich czynności związanych z zakresem w sposób zgodny z przepisami prawa, zarządzeniami i wytycznymi Zarządu od momentu wpływu dokumentów do sporządzenia sprawozdania finansowego 2. Księgowanie dokumentów dostarczonych do działu KF takie jak: faktury sprzedaży, faktury zakupów, dokumenty kasowe i inne dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Ustalanie stanu aktywów i pasywów na potrzeby sprawozdawczości finansowej 4. Sporządzanie zestawienia wyniku oraz bilansu i rachunku wyników za poszczególne miesiące. 5. Kompletowanie materiałów celem przekazania należności do postępowania windykacyjnego 6. Dokonywanie bieżąco analizy sald w uzgodnieniu z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
      StPr/24/0661
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN